Sıkça Sorulan Sorular


gon.com.tr üyelik avantajları neler?
*Yapacagınız her siparişte ödediğiniz tutarın %5 i kadar para paun kazanıyor ve bu puanları 2. siparişinizde dilediğiniz üründe koşulsuz şartsız kullanabiliyorsunuz.                                          * Üyelikle yapılan siparişlerde sipariş detayından kargo takibini kolaylıkla yapabilirsiniz.


 gon.com.tr'e nasıl üye olabilirim?
gon.com.tr'e üye olmak için anasayfamızda yer alan "Üye Ol"  seçeneğini tıklayarak, açılan sayfada yer alan "isim" , "soyad" ve "e-posta" bilgilerinizin girerek üye olabilirsiniz.


 Şifremi unuttum  Nasıl giriş yapacağım?
gon.com.tr hesabınıza giriş için kullandığınız şifrenizi unuttuysanız  buraya tıklayarak. Açılan sayfada gon.com.tr’e üyelik sırasında kullandığınız e-posta adresinizi yazınız. Böylece, e-postanıza gelen yönlendirmeleri takip ederek yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.


 Şifremi değiştirmek için ne yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek için gon.com.tr’e  giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümünde yer alan “Üyelik Bilgileri” sekmesini kullanarak en az 6 haneli yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

 

 

Üyeliksiz yaptığım siparişimin takibini nasıl yapabilirim?                                                                                                                                                                                                    www.gon.con.tr adresimize giriş yaptıgınız da sitenin en alt kısmında ''**ÜYELİKSİZ sipariş takibi''butonu bulunmaktadır, buraya tıklayarak açılan sayfaya sipariş numaranızı ve mail adresinizi grmeniz yeterli olacaktır.

 

 

Üyelikle yaptığım siparişimin Kargo takibini nasıl yapabilirim?                                                                                                                                                                                                         Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgi iletilmektedir. Kargo takibiniz için www.gon.com.tr üyeliğinize giriş yapınız. "Hesabınız"da yer alan "Siparişlerim" listesinden ilgili siparişinizin "Sipariş Detayı" linkine tıklayınız. Açılan sayfada ürün listesi sağ üst köşesinde yer alan "Kargom Nerede" butonu ile kargo takibini yapabilirsiniz. Siparişleriniz  MNG  kargo firması ile adresinize iletilmektedir. 

Satın almak istediğim ürünün üzerinde ‘tükendi’ ibaresi var. Tükenen ürünün tekrar satışa çıkma ihtimali var mı?
Ürünlerimiz stoklarla sınırlıdır. Bu nedenle tükenen ürünün satışı, o an için tekrar yapılamamaktadır ancak beğendiğiniz ve tekrarlanmasını istediğiniz ürünün üzerine geldiğinizde stoğa gelince haber ver butonunu tıklayarak ürün stoğa geldiğinde haberdar olabilirsiniz.Yüksek talep gören ürünleri yeniden satışa sunmak öncelikli hedefimiz olacaktır.                             

 

 

 Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
gon.com.tr  üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

   Ürün iade şartları nelerdir?                                                                                                                                                                                                                                                   “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınızdan itibaren 14 gün’dür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 14 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz.

 Siparişlerim için ödemeyi Eft / havale yoluyla yapabiliyor muyum?
gon.com.tr'de alışverişlerinizi Kredi kartı veya Debit (hesap kartı) kart ile yapabilirsiniz. Eft / Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinize onay verdiğinizde, ödeme tutarı kredi kartınızdan tahsil edilmektedir.

Alacağım Kemerlerde Bedeni Nasıl Belirlemeliyim?
Kendi belinizin ölçüsüne 15 cm daha ekleyerek alacağınız kemerin bedenini belirleyebilirsiniz.